Monday, December 7, 2009

rumusan aktiviti semalam...

sunDay
hari kebosanan sampai boleh tumbuh cendawan!!!
tapi
nasib baik
tak tumbuh cendawan!!!
[semakin pandai cari aktiviti untuk diri dan bebe yang bosan]
.
.
mungkin kepenatan bertarzan di birthday aQeel
bebe tidur sampai 10 pagi!!!
Photobucket
lepas tu
siap-siap pergi t3sco
stok susu kat rumah dah abis...
gila murah betoi DL ni
baru 18.99
diapers pun murah giler
huggies 31.99
cap t3sco 27.50
hohohoho
petang ni nak serbu t3sco
sebab i dah tak nak mengunjung gerai soto ayam pasar malam isnin tu...
i nak pi makan kat santai!!!
.
.
i dan bebe quick shopping
beli apa yang patut...
.
.
then,
fikir 200 kali
balik rumah pun keboringan
lebih baik lepak kat kluang station
[dalam hati teringin betoi nak makan mee siam]
Photobucket
kopi o ais!!!
.
.
Photobucket
bebe makan kids set!!!

2 comments:

  1. sempat lg bebe berposing kat bas sekolah... kasut bebe sgt stylo....auntie shuka a...

    ReplyDelete
  2. DL 123 kat tg malim ni pun tgh murah giler..
    15.99 per pack..
    sayangnya kalep minum nespray 3+..
    yg tak pernah murah2 dari dulu smpi skang
    dok 30.90 situ laa..

    ReplyDelete