Saturday, December 5, 2009

sungguh hebat sekali!!!

call >> GADUH
sms >> GADUH
sampai YM pun boleh GADUH!!!
pagi >>GADUH
tengahari >> GADUH
sebelum tidur pun kena GADUH!!!
i macam betina gila
i macam pompuan tak siuman
i macam isteri yang meroyan
tak habis-habis cari pasal dengan sawsomi!!
sawsomi asyik cakap,
kenapa masa dia kat melaka
i tak macam ni...
kan?
kenapa kan?
pelik kan?
kenapa i rasa kekurangan keselamatan sangat?
kenapa i macam ni kan?
kan kan kan
Photobucket
10/12 ni genap 3 bulan kami gaduh!!
hebatkan!!!
.
.
dah laaaa
penat!!!
tak mau fikir lagi!!!
terserah kepada Tuhan laaa
itu tugas tuhan
kan tuhan yang menentukan JODOH manusia...
so
biarlah tuhan buat tugas dia
kita hanya manusia biasa...
kalau apa-apa berlaku,
kita ada alasan yang sangat kukuh
tuhanlah alasan kita...
paksaan tak ada kebahagiaan
betul tak tuhan?
.
.

1 comment:

  1. Oli, jgn begitu..jgn sedih2. mmg saya faham perasaan oli. kalau sayapun mesti risau dan rindu juga. tapi saya harap oli lebih kuatkan semangat. cuba fikir positif yang suami pergi mencari rezeki. doa banyak2 supaya hati ditenangkan ye. nanti kalau suami risau kan oli susah juga dia nak buat kerja dan balik cepat2..senyum sikit =)

    ReplyDelete