Friday, December 4, 2009

tak habis-habis dengan teacher T...

Photobucket
disebabkan cuti sekolah
maka teacher T [teacher SITI]
tak datang mengajar...
oleh itu,
itu bebe teramat rindu dengan teacher T
sampai sepanjang masa
kena pegang foto nursery class
untuk melihat teacher T itu...
.
.
.
.
Photobucket
itu teacher T laaa
yang selalu marah dia,
selalu pukul dia
tapi bebe sayang macam nak mati dengan teacher T...
.
.
Photobucket
bebe di pagi jummat!!!
saya ada sikit-sikit perasan...
[kena cakap pelan-pelan supaya bebe tak dengar...nanti dia merajuk...kang dia merajuk, dia akan deman...lepas deman dia akan slim balik...shhhhh...kena cakap pelan-pelan....mari kita bincang di bawah meja....]
ini bebe macam sudah GEMUK...
badan dia,
lengan dia,
pipi dia...
macam dah berisi...
shhhhhhh
teacher kat nursery cakap
dialah yang paling kuat makan,
orang lain belum habis makan,
dia dah nak tambah kali kedua...
terutamanya salad buah!!!!
shhhhhhh
kuat makan kan ni anak dara....
shhhhhhhh
oklah
pengumpatan sampai di sini aje!!!
sambung minggu depan!!!

8 comments:

  1. Comei laa anak dara hang..
    Kalau aku peknen.. harus aku lak pegang gambar bebe..
    Biar terkenan...

    ReplyDelete
  2. jangan puji laaa
    nanti i kembang lor

    ReplyDelete
  3. sbb lebih rapat dengan teacher

    ...masa teacher dgn anak kita lebih dr kita bersama ngan anak kita..

    tu la sama gak situasi ngan ena..umairah lebih ingat kat auntie bbysitter dr ibu dia huhuhuhuhuhu
    sedih kan

    ReplyDelete
  4. anak dara oli tu brape tahun?
    gebu pipi dia...
    xpe elok le ank montel skt...
    bdk tgh slera mkn...
    bg je le mkn...

    ReplyDelete
  5. hehehe....nak bg tahu gak..tp pelan..pelan la..
    dia memang nampak berisi..hahahaha

    ReplyDelete
  6. kena ckp slow2 ker, lagi berisi lagi lawa laa bebe ni...

    ReplyDelete
  7. jeliternyerr teacher T tewww.. ihiks

    ReplyDelete
  8. kuat makan cam sapa lah tu..???? jgn mara..larikssss... bebe mmg sentiasa comel

    ReplyDelete