Tuesday, January 5, 2010

terima kasih kelab kutu celah gigi

duit dah berada di tangan!!!
kemungkinan petang ni dah akan tukar tangan!!!
tak apa!!
tak apa!!
[pujuk diri sendiri...padahal sedih macam nak mati]
tak apa!!
tak apa!!
bukannya i boleh kaya raya dengan duit ni pun!!!
[cuma CNY tak dapat pi phuket aje]
tak apa
tak apa
duit boleh dicari!!
[pujuk pujuk pujuk]
.
.
kenapa amount itu begitu gam gam dengan amount kutu i?
sampai tak tinggal baki 1 sen langsung untuk i?
sungguh sungguh punya celakak!!!
.
.
ini bukan merungut!!
just peringatan untuk diri sendiri!!
kita kena...
enjoy setiap masa!!!
buat simpanan
buat kutu pun ada apa guna
last-last dibelanja ke atas benda lain!!!
.
.
ok
ok
well
i bantu dengan ikhlas
cuma
cuma
cuma
rasa macam nak hantuk kepala kie dinding bila pegang duit tu yang baru tadi norrimie bagi kat i
[eh? bukan ke dia tak berani nak ambik duit sebanyak tu berjalan kaki dari condo mewah dia ke ofis untuk dipaskan kepada i? dari mana datangnya keberaniannya? ]

2 comments:

  1. huh!penuh cabaran tau! setiap kali dengar motor dari belakang, i peluk beg kuat kuat macam waktu i peluk sir!!seolah olah satu dunia tahu i sedang membawa duit kutu untuk orang yang telah menyimpannya selama hampir setahun dan siap bercita cita mahu berpoya poya di luar negara tapi akhirnya impian hancur lebur di bawa angin. Masih tak berani lagi meh? Kalau ada orang rompak pun, i bersumpah akan gigit telinga dia, dan kalau perompak tu naik motor, i sanggup diheret sejauh beratus ratus kilometer demi untuk menyelamatkan duit panas ini!! pengorbanan i patut diberikan ganjaran tapi berani mahu minta meh??!! Maklumlah, duit panas! Jadi, i memilih untuk melakukan dengan ikhlas saja seperti yang u lakukan! Jangan risau, duit panas itu sangat panas. Boleh dijadikan umpan woo. Topik ungkit yang bertaraf 5 bintang!!-erm, masih teringat ingat muka apek yang naik motor tapi sebab bila dia lalu, i peluk beg kuat kuat dan dia macam syak saja i anggap dia macam perompak!kehkehkeh.sory uncle, duit dah selamat sampai.i bukan tuduh uncle, cuma risau je. okaaaaaaaaaayy?!!

    ReplyDelete
  2. Jemputan menyertai Kelab Diet Mr Bam, The biggest loser akan dapat hadiah http://mrbam5.blogspot.com/2010/01/kelab-diet-mr-bam-2010.html

    ReplyDelete