Wednesday, February 3, 2010

batuk kegatalan

ofis yang sesunyi kubur
kini tidak sunyi lagi!!!
sebab terdapat batuk gatal i memecahkan kesunyian tu!~!!
.
.
1st time in my life,
tekak i begitu miang gatal...
i terpaksa garu dengan menggunakan batuk
sungguh celakak
semua orang tau i kegatalan...
.
.
sekarang ni tepat 16.47
tekak i dah luka dan bengkak
akibat i terlalu kuat GARU!!!
organ dalaman pun macam nak terbatuk keluar setiap kali i batuk dengan bersungguh-sungguh untuk memulihkan kegatalan itu......
tenaga dalam yang digunakan untuk menahan batuk telah menyebabkan perut buncit seksi i sakit macam nak mati...
tengah fikir...
adakah i orang pertama yang mati akibat batuk gatal tekak?

5 comments:

  1. sama laa ngan saya.. batuk + gatal2 tekak.. rasa nak garu terus ke tekak.. semoga cepat sembuh

    ReplyDelete
  2. wei... pi farmasi beli ubat batuk yg btk pil + antibiotik
    kejap makan hilang ler batuk gatal tu

    ReplyDelete
  3. alo alo alo
    mummy seksi...abis ler...perut u tak seksi lagi lepas nie coz' menahan dari batuk gatal tu...

    oli try minum kicap perahkan air limau.....1 sudu esp pagi hari...
    insya allah...

    mmg giler gatal tekak kan kalau kena batuk camtu...
    sure mmg x selesa punya
    esp bila nak berhadapan ngan org.......

    ReplyDelete
  4. minum air asam jawa la oli lega jea tekak tu nnti

    oli nak tanya..mcm maner erk oli tukar jd.com bukan blogspot?
    dulu ena pernah baca tentang oli beli domain nie tapi ena lupa la..

    ReplyDelete