Monday, May 3, 2010

adik kita ajar kita masak laksa

hari pekerja
tak ada pergi mana-mana sebab sawsomi terpaksa kerja...

maka
kami adik beradik pun pakat masak asam laksa
[hakikatnya my sis yang masak...i just tolong kupas bawang merah...]
tak faham kenapa adik kita lagi pandai masak daripada kita?

Photobucket
inilah hasilnya
sangat sangat sangat sangat sedap!!!
i cakap dengan adik kita,
apa kata kita hari-hari masak asam laksa?
kita hari-hari makan asam laksa?
adik kita marah kita 'SIAO'...


p/s : bebe cakap bantal busuk dia tu 'ADIK KITA'....so, kita just tiru bebe ajer...tapi adik kita tu betul adik kita tau!!!!

3 comments:

  1. menggiurkan laksa tu bagi orang yang berpuasa mcm aku.huhuhu

    ReplyDelete
  2. beb kalau sangat2 sedap meh ler share resepi kat blog ni... cek nak jugak rasa hasilnya.. :)

    ReplyDelete
  3. yer saya juga x paham kenapa adik kita lebih hebat dari kita hihihi (tiru u tulis plak)

    reply = kayuh basikal masih separuh2 gitu.. x kayuh abis.. tapi basikal bergerak kira okey laa tue x yah kita nak tolak dia hihihi

    ReplyDelete