Thursday, May 27, 2010

Projek malam-malam buta

Dalam kegelapan [tak berani buka lampu, takut menganggu orang lain yang tengah tidur nyenyak], bergantung pada cahaya lampu dapur...i membalut hadiah untuk teacher bebe...[hari ni nursery bebe sambut teacher day!!!]

Photobucket
hadiah kecil-kecilan untuk teacher bebe...penghargaan untuk teacher teacher yang telah berbakti di nursery tu...

Photobucket
malam-malam buta mana nak cari kertas pembalut, mana nak cari uhu, mana nak cari pelekat...
Maka terpaksa menggunakan goodies beg birthday bebe yang kebetulan tinggal 5 helai saja...ngam ngam cun cun shui shui...

Photobucket
S.I.A.P
i jahit riben tu ke atas goodies beg supaya reben tak tertanggal dan tercabut....
malam-malam buta rasa bangga dengan keupayaan diri sendiri!!! hehehehehehe [amoi yang suka perasan]

4 comments:

  1. sy nak buat pengakuan jujur....sy x sekreatif awak...huhu nape la sy x terfikir mcm awak...kt rumah sy pun ada kertas camni..( sy kan tiru awak hehehe)..susah2 je sy balut hadiah cikgu maryam, nasib 3 jek....

    sofea mesti bangga dgn mummy dia satu hari nanti bila dia boleh baca n3 ini... cayalah....


    bila dah jd mak org ni...x sangka kdg2 kite boleh jadi sgt kreatif :)

    ReplyDelete
  2. kreatif lah :) bila pulak anak aku nak masuk sekolah ni, nak bagi hadiah sama cikgu..hehehe

    ReplyDelete
  3. sangat cantekk laa cik puan oli...sangat kreatif tau .... lieya lagi best, manjang kalo beli adiah, singgah customer servie suh depa balut siap2 hahahaahaha...pemalas aku ni!!~

    teachers bebe mesti suke kan....bertambah2 syg kat bebe...

    ReplyDelete