Monday, June 14, 2010

diramalkan esok saya akan MC...

hehehehehe...
hebatkan?

Tak nafikan...
memang hebat!!!
sakit itu sangat pandai,
datang pada masa yang tepat!!!

yang paling hebat sekali ialah...
tahan sakit,
tahan sampai esok hari baru nak pergi jumpa doktor, baru nak ambik MC untuk ponteng kerja!!!

p/s : malam ni tak sabar-sabar nak pi klang jumpa bapa mertua kesayangan yang dok di rumah adik iparnya...
esok pulak nak pi hantar bapa mertua kesayangan di airport yang nak pi umrah....

p/s p/s : sel-sel dalam badan dah melompat-lompat macam kena air panas...betul tak sawsomi? tak sabar-sabar kan nak jumpa dengan ayahanda kesayangan kan?

4 comments:

  1. double meaning tu..hihi
    sabar ye oli

    ReplyDelete
  2. dahsyat buleh ramal mc.bak mc kat me sekeping!hehehehe

    ReplyDelete
  3. Hua hua hua... u memang hebat la... sakit pun boleh plan

    ReplyDelete
  4. keh keh keh ...well planning nampak heheeh...selamat berMC oli!~~

    ReplyDelete