Friday, June 18, 2010

tawar hati!!!

Bukan pasal contest tak ada orang join laaa!!!
itu macam pun mau tawar hati,
kena pergi terjun longkang lor!!!

Photobucket

baru-baru ni,
i ada perasaan tawar hati dengan A,B,C dan D!!!
Mereka adalah kerabat kerabat terdekat i!!!
Tapi cukup tak sangka,
mereka buat i macam tu!!!
Buat sampai i berpusing-pusing di celah kangkang mereka ajer...
[rasa syiok meh? rasa bangga meh bila tengok i tunduk dengan u all]
Untuk mengelakkan rahsia ini terbongkar,
mereka fitnah pula orang lain yang tak bersalah!!!
i sangat terkilan!!!

Sekarang i punya hati rasa sungguh tawar [dah tak ada rasa masin, manis, pahit, dan pedas] dengan mereka lagi!!
i tak tau bagaimana nak berhadapan dengan ABCD nih!!!

4 comments:

  1. apa pasal oli?
    u punyer family member meh?
    ker pasal auntie2 u tu yg citer sebelum ni?

    ReplyDelete
  2. sejujurnya x tau nak komen apa..

    hope u tabah melalui apa jua yg berlaku.. duduk bersemuka dengan sume yg terlibat supaya x de org kena fitnah.. x de cakap2 belakang..

    ReplyDelete
  3. Uiihhh!!..siannya u kan..Biasa la tu..sikap manusia mmg mcm tu..Hope u byk bersabar ja..Bila berhadapan dgn org tu..cool ja...

    ReplyDelete
  4. Hua hua hua... ape kata u sumpah diorang

    ReplyDelete