Wednesday, June 9, 2010

terlebih rajin

dah lama i tak masak kat dapur sendiri
[hari tu balik kampung dipaksa masak...masak ikan masin ajer...nasib baik!!!!]

semalam tiba-tiba datang mood rajin nak buat agar-agar...
[buat agar-agar bukan memasak kan...]
Photobucket

tangan macam kaki,
otak macam dah karat...
tak boleh nak agak air...
bubuh terlalu banyak air...
agar-agar jadi lembik!!
[agak-agak 'keluar' air]
10 kali buat... 9 kali lembik, 1 kali keras macam batu...
tak pernah berjaya!!!

dengan muka tak malu,
pagi ni,
i bekalkan agar-agar ke rumah nanny ros...
harap-harap budak-budak boleh makan...
cuti sekolahkan...
boleh sambil tengok kartun sambil sedup agar-agar i!!!

Photobucket
sawbebe di pagi ni!!!
i gunting rambut depan dia sampai sengek...
nasib baik dia tak perasan!!!
kalau tak mesti dia gunting balik rambut depan i!!!
hahahahahaha

3 comments:

  1. kehkeh keh ...biase la tu oli...mule2 buat camtu laaa...lieya pun tak reti nak bajet air, sebab tu nak senang or petua org tua2....buat agar2ni, mase rebus jeli ngan gule tu, boh bule batu so agar2 jadi cantik walau lebih air.....org tua2 laa kate...org muda2 cam lieya ikut jek hak hak hak....

    ReplyDelete
  2. oli saya pun potong rambut cik mya kat belakang senget kikiki

    ReplyDelete