Saturday, July 3, 2010

esok ahad lagi...tapi ini cerita ahad yang lepas

hari ni baru sibuk-sibuk dengan cerita minggu lepas....
[macam puasa ganti juga...dah nak puasa baru sibuk-sibuk nak ganti]

tak faham betul!!
[kebelakangan ni bebe selalu cakap 'tak faham betul'...bila dia cakap ayat tu, memang terkena kat batang hidung i!!! i macam nak pulas telinga dia ajer...tapi kalau i pulas, maka apa yang dia cakap tu betul laaa...tak boleh! tak boleh! i mak, i kena stay cool!!!]

ahad yang lepas,
[selepas 24 jam merajuk]
maka i pun lari dari rumah!!!
Photobucket
sayu ajer tengok belakang i!!! kesian kat diri sendiri!!!bawa diri sendiri ke bagan lalang!!!
[uwekkk..pompuan suka perasan no.1 dan penipu no.1]

Photobucket
mana ada merajuk lagi? i pompuan yang sangat makan pujuk walaupun i suka merajuk...so, pujuk ajer i bila i merajuk...i mesti OK punya!!! betul tak, sawsomi?

Photobucket
hanya bebe seorang saja berkejaran dengan ombak!!! mak bapaknya tak boleh terjun laut sebab tak bawa baju!!!

Photobucket
bebe sangat fun walaupun main seorang!!!

Photobucket
then ada seorang amoi cina bawa anak-anaknya main dengan bebe...mungkin kesian dengan bebe keseorangan kot!!!

Photobucket
baru pukul 6 petang, tapi bila tengok gambar ni dah macam nak maghrib!!! [cepat cepat memberi penjelasan sebelum dihentam]

1 comment:

  1. itu nyonyah bukan amoi maa.... itu suda ada anak lor

    ReplyDelete