Wednesday, July 21, 2010

ini cerita 11 july 2010

sepatutnya kami harus pergi majlis persandingan robin dan sara (sebelah pompuan)...

tapi disebabkan BABA nak buka cafe dia 21 july ni...maka sawsomi [kami] pun mengutamakan perkara yang harus diutamakan...

Photobucket
sawsomi tengah turunkan ilmu buat air-air kopi, air-air ais....

Photobucket
mula-mula kena sukat jus...

Photobucket
pastu blend sekali dengan ais batu!!!

Photobucket
pastu kasi bebe minum!!!

hari tu perut kenyang dengan air ajer!!!

Photobucket
then ke rumah baba tengok newborn baby girlnya!!! i curi-curi ambik gambar mereka....harap mereka tak saman i...kalau mereka saman i, matilah i...sebab baba tu menantu kepada ketua setiausaha Kementerian Penerangan, Komunikasi, Kesenian dan Kebudayaan...
rasa kembang dapat pijak masuk rumah orang hebat-hebat!!! rupa-rupanya rumah orang hebat-hebat pun ada tandas, mereka pun kena ber@k...heheheheheh

Photobucket
ini dia baby girl baba dan farah!!!

Photobucket
cucu Y. BHG. DATO' KAMARUDDIN BIN SIARAF [barulah hebat tulis macam tu...hehehehehe..memang nak kena sepak dengan sawsomi!!] dan bebe dok tengok kartun!!!

3 comments:

  1. baca blog u sambil bfast.. baca n baca n baca sekali ayat berak plak hahaha

    ReplyDelete
  2. kalau takde tandas diorang nak yakyak kat mana?
    haha lawakla saw2 ne

    ReplyDelete
  3. ilasaleh : hehehehehe...i ingat orang kaya tak payah berak...ataupun berak diorang wangi...tu yang mereka tak payah ada jamban...hahahahahah

    ReplyDelete