Thursday, July 15, 2010

kenapa i rasa 'biru' sangat walaupun hari ni ialah khamis?

Photobucket
kita bangun sahur...bebe pun sibuk-sibuk bangun nak tumpang sekaki sahur!!! habis hot choc cap t3sco kita dia minum...tak tinggal untuk kita langsung!!! pastu minum sebotol susu lagi!!! sungguh tak bertimbang rasa punya anak!!!

kejadian lucu pagi ini : i ribakan bebe....pastu dia cakap baju tidur i basah menyebabkan punggung dia basah!!! sebenarnya pampers dia dah penuh dengan kencing dia!!! tapi dia tetap salahkan kain mak dia!!!

Photobucket
Nak pergi rumah nanny Ros!!! [gambar semalam tapi buat-buat gambar hari ni]...
bebe kita ni tak nampak macam budak 3 tahun kan? bebe nampak M.A.T.A.N.G kan! tiba-tiba terbayang suatu hari bebe cakap dengan kita...' mummy, sufei nak kawin dengan bf sufei!'...***pengsan*** tapi kita pasti rasa bersyukur sangat sebab boleh hidup sampai berpeluang dengar dia cakap dia nak kawin!!! kalau boleh, kita nak tengok dia kawin, nak tengok dia beranak, nak beli lolipop untuk anak dia [mesti time tu dia tengking kat kita kenapa beli gula-gula yang boleh jahanamkan gigi anak dia kan]....sweet kan!!!

impian yang biasa-biasa bagi orang biasa-biasa macam kita nih!!! Tuhan, deal?

No comments:

Post a Comment