Tuesday, July 20, 2010

lawak of the year ~~ part 2~~~

ingatkan dah habis jemputan intan tu...
apabila tengok older post intan,
memang buat i sembur air!!!
[rasa macam nak pi tampar kasi dia sedar!!!]

Photobucket
uncle aznil!!!

Photobucket
PM kita!!! ingatkan intan tak jemput!!! hehehehehe...rupa-rupanya dia jemput juga...HEBAT betul awak intan!!!

Photobucket
mereka memang peminat AF!!! tak heran kalau mereka jemput AF...hahahahaha

Photobucket
upin ipin....ingatkan mak dia yang minat...rupa-rupanya anak dia yang minat...kakakakakakaka

*** eh? bukan ke abang dia hebat-hebat belaka? kenapa nak jemput orang-orang HEBAT melalui FB pula?


kalau orang buat,
i tak rasa kelakar tau!!!
lantak diorang laaaa,
bukan masalah i pun!!!

tapi bila mereka buat,
i rasa sedikit terkilan tau...
what happen to my family angkat nih?
agak-agak laaaa juga kan kalau nak jemput tetamu tu...
pi laaa jemput tok penghulu ke, ketua kampung ke, imam masjid sebelah kampung ke...
apa-apa pun i bersyukur,
sebab mak angkat i tak suruh i jemput orang-orang HEBAT yang mereka nak jemput melalui FB!!!
syukur alhamdulillah!!!

4 comments:

  1. oli, yang menjeput ni family angkat u ke?OMG!!!
    i ingat u saja2 pegi fb org2 hebat tu dan terjumpa benda lawak ni..hihi

    ReplyDelete
  2. lawak hari selasa ker ni..hehehehe

    ReplyDelete
  3. cool...lawak abes..mmg layak menerima panampar sedas

    ReplyDelete
  4. jack : hahahahaha...
    macam nak hantuk kepala ke dinding ajer...
    kakak angkat i ni sungguh tak sedar diri...

    ReplyDelete