Saturday, July 31, 2010

mummy gemok

merajuk sambil kemas 2 helai baju nak lari dari rumah sebab bebe cakap i GEMOK!!!

Tak cukup cakap dengan mulut,
siap lukis kat papan hitam...

Photobucket
bebe dan mummy gemok...
sebiji kepala yang botak [tapi pandaikan dia buat kepala bulat macam tu...terperasan jap!!]
2 biji mata yang tak sama besar [macam mata penyamun dalam peter pan]
hidung yang kembang [sebab selalu perasan tu yang hisung semakin kembang...]
mulut yang luas [mungkin asyik dok menjerit kat dia kot, that y dia lukis mulut i sangat luas...]
pinggang yang sangat lebar[actually dia nak buat perut buncit tapi tak pandai...]
2 batang kaki orang lidi [diakhiri dengan tak keseimbangan]

Photobucket
kepala...2 tangan...pastu badan yang bergaris lurus banyak-banyak tu melambangkan kegemukan...setiap kali dia melakarkan garisan lurus tu, dia akan jerit mummy gemok...mummy gemok...mummy gemok...Total 6 kali dia jerit mummy gemok

hancur berkecai hatiku...

8 comments:

  1. oli,jgn risau dan jgn sedih..saya pun selalu kena ayat camtu ngan anak..huwaaaaa!!!!! pandai betol diorang ckp "mummy gemuk"

    ReplyDelete
  2. very sweet dah pandai lukis...

    ReplyDelete
  3. zuera : huwaaaa...diorang saja nak menguji keimanan kita!!! huwaaaaa

    ReplyDelete
  4. yatie : hahahaha...walaupun mummy orang lidi, tetap orang lidi yang gemok!! benci!!! hehehehe

    ReplyDelete
  5. okey sori ai tergelak.. bukan gelakkan u tapi kelakar jek sofea.. ai pun gemukk uwaaaaaaa

    tapi cik mya selalu kata ai x cantik uwaaaaaaaaa (jom kita sama2 lari rumah hihihi)

    ReplyDelete
  6. huwaaaa nanes.....
    bebudak nie lurus kan...takde nak tipu2 ambil hati..
    sama ngan batrice...
    "makan byk nanti gemuk cam mama"
    sentapppppp

    tp pandai ler bebe lukis orang tu..........

    ReplyDelete
  7. watie : sila ketawa...jom ekmas barang...malam nanti i roger u!!

    ReplyDelete
  8. zana : mereka komen dengan ikhlas kan!!

    ReplyDelete