Friday, July 9, 2010

Sila angkat TANGAN

...kalau ada siapa-siapa yang meluat tengok muka bebe dan muka sawsomi?
Photobucket
sawbebe yang semakin hari kulitnya semakin 'gelap'...dah setanding bapaknya!!!
.
.
.
kalau ada,
TERIMA KASIH KERANA JUJUR BAGITAU KAT I!
walaubagaimanapun, [walao, dah lama tak guna perkataan ni...guna masa membuat karangan BM SPM ajer]
Mereka tetap akan jadi penghias blog ini!!!!
.
.
.
kalau tak ada,
BAGUSLAH!!!

my gambar?
semakin hari semakin tak ada keberanian nak taruk dah!!! semakin hari semakin rasa diri ni hodoh...rambut tak cantik...muka berminyak...badan macam dipam-pam...diet sampai putus asa pun tak mau kurus juga...rasa rendah diri sangat-sangat...apabila tengok sawsomi semakin segak dan handsome...sangat risau pompuan luar sana 'makan' dia...

**** karut-karut yang ke-4 pada hari ni!!!!*****

1 comment:

  1. Aku lagi hari2 mau tgk sawbebe tau..
    Mana tau tak dpt jadi menantu..
    Dapat kenan sket kecomelannya pada baby dalam perut ni pun jadi laaa....

    Sawsomi.. aku jeling2 manja je :))

    ReplyDelete