Monday, August 16, 2010

hari ni tak ada nafsu nak makan masakan sendiri

saya tau bukan nafsu,
tapi malas!!
pompuan malas sorang ni malas sampai tahap nak buat air pun malas...
tambahan pula merajuk dengan yang sawsomi tak mau balik 5pm, dia ketegaq nak balik 6pm...Pastu menangis sambil dipujuk oleh sawbebe!!!

ohya...
kami tak jadi buka kat rumah SIL sulung sebab SIL ke-2 punya laki ada kerja...

hari ni buka simple ajer...
Curly fries
separuh murtabak ayam
teh o panas - saya gagahkan diri saya buat air teh juga sebab saya rasa air teh o yang saya buat tu sangat sedap!!
air tebu

Pastu sembahyang...
nyaris-nyaris pengsan time terawih...
rasa panas sangat kedua-dua ketiak walaupun di bawah kipas [mesti neraka lagi panas kan]
8 rakaat + 3 rakaat witir macam 800 rakaat...
time sujud nyaris-nyaris terlena...
oppssss!!!
sawbebe paling hebat!!!
dia terus lena kat sebelah saya!!!
jeles betul dengan dia...
Photobucket

tapi peliknya,
habis terawih,
terus jadi segar bugar!!!
boleh masak nasi goreng nasi semalam dengan ayam goreng semalam untuk sawsomi...[sayang juga kat sawsomi sebenarnya]
rasa macam nak melompat atas badan sawsomi bila dia puji nasi goreng SEDAP!!!
[pompuan memang senang puas hati...so, apa salahnya pujuk bini anda]

Lepas post entry ni,
cadang nak makan burger ayam sebelum tidur!!!

esok sahur dengan nasi goreng malam ni ajer laaa....

good nite blog!!!

2 comments:

  1. wah, syg gak kt husband...mmg betul pompuan mmg senang kene pujuk yg pe nting husband hargai apa yg kite buat utk dia...itu dh cukup membanggakan

    ReplyDelete
  2. noradzlina : kan kan kan...pompuan punya permintaan simple ajer kan...heheheh

    ReplyDelete