Friday, September 24, 2010

Mee Rebus Mastan Ghany

tak habis dengan makan ajer!!!
kita ni orang biasa-biasa ajer maaa...mana ada event class class nak pergi...pusing-pusing langgar bahu langgar bunt#t, pi mai pi mai tang tu...maka layan makan makanan rakyat ajer lor!! [tu pun bangga tak ingat dunia]

di bawah ialah kisah masa beraya kat perak...

sawsomi mengidam mee rebus Mee Rebus Mastan Ghany, kat Teluk Intan!!! perutnya pun boroi macam mengandung 3 bulan maaaaa...[ada hati nak mengumpat sawsomi, sendiri punya perut buncit macam 5 bulan!!!]

Photobucket
kat sini kedainya...Mee Rebus Mastan Ghany...the best mee in Teluk Intan!!! [orang lain yang cakap...]

Photobucket
saya tak tau apa motif sawsomi suruh saya ambik gambar dia!!!Dah somi suruh, ambik ajer laa...membantah kang dosa pula!!!

Photobucket
Tengok pun tau laaa apa mamak ni buat kan? tak payah saya nak bagi penjelasan kot!!!

Photobucket
ni gambar seni!!! tak ada apa-apa motif pun!!! hehehehhe

Photobucket
Jeng Jeng Jeng...mari memperkenalkan bapa mertuaku, sawsomi, sawbebe dan mak tiri sawsomi!!!

Photobucket
Namanya MEE REBUS MASTAN GHANY!

2 comments:

  1. walaupun kg kat teluk intan, i jugak yg tak sampai2..huwaaa!

    ReplyDelete
  2. sedappnyerr kak.. lin sekali dulu pernh kesini.. dan mmg mantopss

    ReplyDelete