Saturday, September 4, 2010

selamat berjaga

time anak u all tidur,
bila u all renung2 anak u all,
then....
u all ada gigit gigi sendiri tak?
u all ada rasa geram tak?
u all ada tak asyik dok cium pipi, dahi, bibir mereka?
u all ada tak gigit pipi, jari mereka dengan bibir u all?
u all ada tak mengusap rambut mereka?
u all ada tak peluk-peluk badan mereka?
u all ada tak pegang tangan mereka?
u all ada tak main-main jari mereka?
u all ada tak raba-raba badan mereka?
u all ada tak dok cakap-cakap seorang diri?
u all ada tak macam sengaja nak kacau sampai dia terjaga?
u all ada tak rasa bangga dengan diri sendiri dapat melahirkan anak yang begitu comel? [jangan kutuk, bulan puasa tau...tunggu dah habis puasa baru kutuk...hehhehehe]
u all ada perasaan di atas sehingga menyebabkan u all tak boleh nak tidur akibat geram tengok rupa anak u all tidur?

sila abaikan orang gila yang tak boleh tidur selepas renung2 anak dia!!!

3 comments:

  1. salam,

    anda tidak keseorangan...
    saya juga begitu...

    ReplyDelete
  2. geram bila tgk anak tdo sampai sendiri x leh tido..ok lg..cuma jadi lain, bila geram & renung laki kat sebelah yg tgh tido...lalalalalla :)

    ReplyDelete
  3. comel kan perasaan tu
    comel kan perbuatan tu

    sama lah kita oli...

    ReplyDelete