Thursday, September 2, 2010

tak boleh tahan...[sambung baca entry]

....dengan godaan makcik rehan!!!
Dia masak bihun goreng untuk goda i!!!!!!
patut meh goda i dengan bihun goreng?


saya apa lagi...mata saya sangat jahat, nafsu saya lagi jahat...pantang tengok orang makan...saya pun nak makan....

semalam 11 tengah malam bangun masak bihun goreng akibat tak boleh lena...otak asyik dok replay gambar bihun goreng makcik rehan dalam blognya...[keji betul]

Orang yang paling happy ialah sawsomi!! dia suka makan bihun goreng yang saya masak...heheheheheh...heheheheh...hehehehehe...sumpah tak tipu punya...dia sendiri yang cakap...tapi tak tau laaa hati dia fikir lain pula kannnn...

Photobucket
bihun goreng untuk sahur 12.30malam! [kami dah malas nak bangun sahur dah]
sorry yaaa...malam-malam buta mana nak cari bahan...saya bubuh apa yang ada saja...telur dadar pun malas nak goreng sebagai hiasan....

tiba-tiba terasa nak makan bihun goreng yang tinggal banyak lagi kat dapur!!! My sis mesti habis belasah sebagai sarapan dan lunch....sis oiiiii, simpan sikit bagi kakak ya!

2 comments:

  1. lawak-lawak..fun giler hidup u..everyday..tergelak jer kat meja baca entry u..take care!!! :)

    ReplyDelete
  2. Muahahahahaha.... lawak tau korang laki bini. bihun i yang tak semenggah tu pon buleh buat u tak lena tidur meh? muahahahah....

    ReplyDelete