Friday, October 8, 2010

alarm hp

pagi ni,
alarm hp sawsomi bunyi lagi!!!

sawsomi tak terjaga!!!
sebaliknya sawbebe yang terbangun dan bergaduh dengan hp sawsomi!!!

sawbebe menjerit kat hp : 'DIAM DIAM DIAM'

Rasanya dan 10 kali alarm hp berulang berbunyi,
satu flat punya orang pun boleh terdengar dan terbangun!
hanya sawsomi yang masih mengeliat kat katil...

Tiba-tiba sawbebe bangun,
pergi ambil hp yang berbunyi balik!!
panjat badan daddy dia...
'DADDY..BANGUN...DADDY...BANGUN!' sambil baling hp ke badan daddy dia sambil cakap lagi dengan nada yang geram ' DADDY BANGUN, HANDPHONE DAH BANGUN NIH...BANGUNLAH DADDY!'


handphone dah bangun...daddy saya masih belum mau bangun!!! ish ish ish

sawbebe oiii, belajar laaa terima bunyi alarm yang akan bunyi selama 1 jam!!! mummy u dah kebal dengan bunyi alarm!!! all the best to u my daughter!!!

4 comments:

  1. ha ha ha ha...comel arrr bebe...
    suruh alarm hp tu diam..keh keh keh

    ReplyDelete
  2. haha.. lawak lawak.. harus kebal jadi jiran akak jugakk

    ReplyDelete
  3. hahaha sofea kelakar okey.. budak2 mcm2 ayat dia hahaha

    ReplyDelete
  4. haha... comel je bebe kejut daddy dia. "handphone dah bangun.." kawaiiii!!!

    ReplyDelete