Thursday, October 28, 2010

header

saya banyak suka themes baru ni laaaa!!!
suka sangat sangat sampai tak tau nak buat macam mana!!!

Photobucket
sangat teruja tau tengok blog saya ada sawbebe kat header!!
rasa macam setiap minit nak tukar gambar header!!!
[balas dendam selama ni tak ada header]

1st time jatuh cinta sama wordpress!!

6 comments:

  1. oli paling comei tang sofea pakai baju tido kaler merah tu....gerammmmmmmmmmm seksi je.. eh betoi ka dia pakai baju tido?

    ReplyDelete
  2. jom buat wordpress lagi satu hehehe

    ReplyDelete
  3. yeeee betuulllll
    saya sangat suka ngan header baruuu..........
    gambar bebe yg comel2 belaka
    baju merah tu dia pakai baju tido jer oli?

    ReplyDelete
  4. wohaaaaaaaaaaaaa!
    rasa mcm nak tukar jer.
    huhuhuuhu.

    ReplyDelete
  5. waaa cantik cantik .. clap clap

    ReplyDelete
  6. baya : blog kena ceria, baru ada mood nak kemas kini.

    ReplyDelete