Friday, October 8, 2010

ketidakngakuan

sangat bengong punya pemberitahuan...sudah diupdate di sidebar!!! entry bosan-bosan untuk petang yang bosan-bosan!!!

Semua [kebanyakan saja] entry di blog ini, saya karang di rumah dengan menggunakan line internet di rumah yang saya bayar dengan gaji bulanan saya sendiri, kemudian saya set autopublish untuk publishkan entry saya. Tak nafikan, kadang-kadang saya juga akan mengarang entry di office di mana terlebih dulu saya akan memastikan ia tak akan menjejaskan kualiti kerja saya ataupun mengganggu waktu bekerja saya. Saya ialah seorang yang pandai membahagikan masa bekerja dan masa blogging!


Sebarang gambar yang ada watermark http://sawsawlady.com, shsan, oliole ataupun kakisyiok yang saya sengaja edit tidak boleh copy & paste untuk diletakkan di mana-mana sumber. Video-video yang saya rakam dengan telefom bimbit cap ayam saya juga hanya untuk tontonan umum saja dan tidak sesuai untuk simpanan anda. Jadi, dilarang copy paste juga. Karangan tahap SPM saya juga tidak boleh Copy & Paste !! Saya tak benarkan tau!!!Jangan memalukan saya dengan Copy & Paste karangan tahap SPM saya. Kalau saya ada kelulusan PHD, saya pasti akan mengalu-alukan anda ambil karangan tahap PHD saya. tapi sayangnya saya belajar sampai SPM saja. Kalau saya mendapati awak copy & Paste saya punya gambar, video dan karangan tahap SPM saya, saya akan bagi tau sama polis yang anda ialah CopyCat! Saya akan suruh polis tangkap anda.

Sekian, terima kasih!!

2 comments: