Tuesday, October 26, 2010

PAPA & BABY CONTEST

teringin nak join contest laaaaa...sikap yang tak boleh terima kalah pastu telah membuat saya bersara sementara waktu mengejoin contest



memandangkan PAPA & BABY CONTEST anjuran cute mum ni tak menyusahkan...maka saya pun tergedik-gedik nak join!!!

oleh yang demikian, silalah pilih saya sebagai pemenang [buat muka 10 sen macam makcik rehan] sebab saya menepati semua syarat:
1. saya blogger di malaysia
2. saya dah buat entry pasal contest ini seperti yang disuruh.
3. saya dah sertakan gambar my sawsomi bersama-sama dengan my girl yang saya perasan sangat comei.
4. saya dah nyatakan identiti mereka
5. saya yang turut perintah sebab nak menang juga telah letak Blog Badge Cute Mum

'Inilah daddy saya yang hensem...Saya suka kawan dengan daddy saya sebab daddy saya tak garang macam mummy saya'
Photobucket
Nama bapa : Mohamed faizal Mohamed Akib
Nama Baby Tua : Ashadieeyah Sofea Saw
Umur Baby Tua : 3 tahun 5 bulan

good luck to me!!!

4 comments: