Friday, October 29, 2010

saya boleh jadi gila dibuat nanny

salam oli, maaf jika rose nk inform dpt jaga sofea cuma sampai 12 nov depan je. baru trima offer kerja pagi tadi. kena start bln depan. maaf skali lg krn short notice, coz dorang pun inform pagi tadi.masa apply pun thn lepas, tp x sangka dpt 2nd offer. saya dh habis discust ngan husb, n dia pun setuju kerja semula. ok la, spatut direct ngan oli, tp kang petang takut lupa, so rose sms dulu.

baru terima tadi...
nanny ooo nanny
mana i nak pergi cari nanny dalam 2 hari ni?
memang dia boleh jaga sampai 12 nov,
tapi i perlu juga cari nanny secepat mungkin maaaaa...

sekali lagi,
cuba tak nak sangka yang tak baik-baik terhadap orang.
tapi,
kejadian semalam...sms semalam...
kejadian hari ni...sms hari ni...
i dah cuba tak nak kaitan antara satu sama lain!!!
tapi,
sebagai orang yang kuat curiga,
i tetap kaitkan 2 kejadian ni!!

3 comments:

  1. aiyokkk! camno tu
    sapa mau jaga bebe?

    tahun lepas minta kerja...tahun nie baru dapat ker..? fuiyooo.....
    takpe oli, kalau takde orang jaga....mai pos ke kluang..i jaga bebe yerk...

    ReplyDelete
  2. mmg macam berkaitan jugakkkkkk ...
    " saya yg jugak penuh curigaaa " ngeeee ngeeee

    ReplyDelete
  3. cepat gak dia discus berhabisan....trima offer pagi tadi je...

    hmmmm saya pun turut mencurigai ;p

    ReplyDelete