Thursday, November 4, 2010

hari ni bersamaan dengan 3 Nov

hari ni,
saya tak ada mood nak blogging!!

Pagi-pagi,
saya cemas dengan sawbebe!!

Tengahari pula,
saya geram dengan tukang masak tajira!!

Tadi pula,
saya geram dengan betina seekor tu!!!

Sekarang,
saya dah ceria!!

Saya sangat emo kan?

5 comments:

  1. Awal-awal bulan dah emo..
    Bahaya ni ;)

    ReplyDelete
  2. jangan terbawa2 perasaan macam2.... tabahkan hati ya Oli, sebab skang u banyak masalah, sbb tu semua benda pun rasa sensitif... jangan sangat dapat side-effect!

    ReplyDelete
  3. ayu : seekor betina yang berkokok macam orang gila!! hahahah
    watie : thx
    Zel : hehehhe...tak boleh nak kawal emosi tu!! hehehhe
    amy : yalor, banyak masalah...tu yang sensitif!!

    ReplyDelete