Wednesday, November 10, 2010

krepak,apek dan sawbebe

krepak ialah KARIPAP!!
sawbebe sebut tak tepat!!
Melayu sebut tak betul!
Cina sebut tunggang terbalik!
hanya i seorang saja yang tau apa yang dia merepek hari-hari!!

Photobucket
ini apek semalam belanja sawbebe makan krepak! sebab apek tu cakap sawbebe cakap banyak!! sawbebe cakap banyak dengan i, apek tu belanja sawbebe 3 biji krepak...adakah bagi alasan macam tu? salah meh cakap anak i comei ke? cantik ke? apek ni....ish ish ish!

i tak habis-habis 'tuo jie' dengan apek tu walaupun pada mulanya i agak terkejut apabila apek tu lempar duit kat meja makcik jual kuih tu. sampai kereta dah jalan pun i angkat tangan dengan apek tu sambil curi tangkap gambar dia!!!

petang ni nak pi beli kuih lagi laaaa....mana tau terserempak dengan apek lagi!! hehehehhehe

2 comments:

  1. nak krepak gak sofea hehehe.. cik mya sebut stokin "ender" hahaha (mcm spender kah kah kah.. tiba2 muka x malu datang bergelak ketawa di sini hehehe)

    ReplyDelete
  2. watie : macam mana stoking boleh jadi 'ender'? hahahahha...i pun tumpang ketawa sekaki!! hahahahha

    ReplyDelete