Monday, November 29, 2010

SAHABAT dari makcik rehan

Photobucket
i pun tak tau kenapa sampai hari ni i baru terperasan makcik rehan ada bagi award kat i!!

sangat-sangat kelewatan dah bila i terperasan...entry HERE

Rehan,
terima kasih banyak-banyak ya!!!
kita memang sama GILA dan sama KEJI dan sama KIASU!!!
hahahaha
apa boleh buat kan,
sebab kita hanyalah manusia biasa-biasa yang mengejar 16K dalam dunia ini saja!!!
hehehehhehe

1 comment:

  1. i akan merungut tiap kali nak tulis komen kat blog u. mcm imegresen, terlalu banyak perlu diisi. kekekeke.

    abaikan, org gila memang mcm ni. blog orang pon dia nak komplen. kah kah kah

    ReplyDelete