Monday, November 29, 2010

thx kawan-kawanku

terima kasih banyak-banyak kepada u all yang doakan my sawsomi cepat sembuh walaupun u all tak kenal my sawsomi pun!!!!!

u all 10000000 kali ganda kali lagi bagus daripada family sawsomi tau!!! diorang tak tanya apa-apa langsung tau!!! kenapa hati mereka boleh begitu cool? saya sangat-sangat tak faham...

Bila saya dan sawsomi dalam kesusahan, u all sentiasa berada di sisi saya walaupun hanya dengan membaca blog saya dan komen dalam blog saya...u all bagi kekuatan kepada saya untuk menghadapinya...saya tak boleh nak balas apa-apa, saya minta tuhan saja yang balas jasa baik u all...

sawsomi dah discaj sabtu lepas!!! saya berharap sawsomi cepat pulih dan boleh menjalankan aktiviti seharian seperti biasa!! Dialah tiang saya, so, dia kena berdiri lebih teguh dan tegak daripada saya...sebab saya wanita yang diperbuat dari air saja!!!!

akhir sekali,
to sawsomi,
i love u!!!
sebab dalam dunia ni, u lah orang yang i boleh pilih untuk sayang dan cinta u!!!
Tidak seperti kasih sayang mak bapak, adik beradik, anak beranak, kita tidak diberi pilihan, mau tak mau, kita kena sayang mereka...
Tapi,
u adalah kasih sayang yang paling tidak ada bebanan di dunia ni!!!
so, marilah kita minta dengan tuhan,
berilah kita umur yang panjang supaya kita boleh intai kat celah tingkap lelaki mana yang hantar sawbebe balik rumah...
ok?

7 comments:

  1. alhamduillah sawsomi dah discaj,..jaga diri tau oli .jaga sawsomi..jaga sawbebe..

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh supaya kekal sebagai tiang yg kebal :P




    ai ingt lg tau n3 u intai sufei celah tingkap hihihi..
    sweet!

    ReplyDelete
  3. salam kenal,
    kita dtg dr blog nieza =)

    kita baru baca blog ni.
    kenapa nak intai celah tingkap lelaki mana yg hantar sawbebe balik rumah?

    ReplyDelete
  4. syida : salam kenal!! kenapa nak intai sawbebe? saja-saja terlalu senang!!! hahahahah

    ReplyDelete
  5. kakngah : alhamdulillah dah semakin pulih!!! hehehehhe...bila tiba masanya, mustahil akan begitu cool nak intai-intai lagi kot kan!!

    ReplyDelete
  6. Oli, sorry yaaa i baru ada masa bukak PC & baca blog.... so terlambat tahu psl sawsomi...

    So, i nak ucapkan semoga dia cepat sembuh~

    ReplyDelete