Thursday, December 2, 2010

nanny rose is back

Tadi masa tengah lunch,
dapat sms from nanny rose!

Dia bagitau dia dah berhenti kerja, dia nak jaga balik budak sampai bila-bila. dia suruh i tolong tanya ada kawan yang nak hantar kepada dia tak?

apa-apa,
tanya sawsomi dulu!!
dan tengok sawbebe sama ada nak pergi rumah nanny tak?
i malas nak fikir laaaaaa....

2 comments:

  1. takde rasa perasaan bersalah ke nanny rose tu...? kekekeke
    apapun, buatlah keputusan yang btl2 menguntungkan u...

    ReplyDelete
  2. [...] u orang yang ada mengikuti kisah nanny rose, pasti u tau nanny ros tiba-tiba sms i…entry khas i buat untuk nanny ros…tengok betapa i sayang kat dia…i pun tulis baik-baik ajer…tak nak memalukan [...]

    ReplyDelete