Tuesday, February 22, 2011

alahai...kena complaint dengan cikgu

bukan sawbebe yang kena complaint.
Tapi mak bapak sawbebe yang kena complaint!!

sawbebe hari-hari lambat ke sekolah!!!

Dah dekat 2 bulan sekolah,
baru hari ni tau sekolah start pada 8 PAGI dan bukannya 8:30 PAGI!!!

Patutlah sawbebe hari-hari balik dok hafal peraturan sekolah yang no.1 yang berbunyi : 上學不要遲到
[Datang sekolah jangan lambat]

Rupa-rupanya hari-hari cikgu dok pesan kat sawbebe : Suruh mak bapak awak hantar awak awal ke sekolah!!

sawsomi, malam ni sama-sama kita hantuk kepala ke dinding ya!!!!

4 comments:

  1. teringat first day sklh haritu, ai lambat hntr ank2 pergi sklh. dah la 1st day sklh baru.. org lain semua dh beratur & puan guru bsr sedag bg ucapan.. ai buat muka poyo jek suruh anak2 ai msk barisan macam takde apa2 kesalahan.. :P

    ReplyDelete
  2. hahaha...ada jugak mcm tu..sian bebe :p

    ReplyDelete
  3. Lorrr...camner leh salah time nih mummy??hihihik. cian sawbebe hari-hari lambat g school yer.

    ReplyDelete
  4. hahahah...pandai sawbebe.... and sounds cute !!!

    ReplyDelete