Tuesday, March 29, 2011

saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat sebab keimanan saya dah semakin nipis saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat saya kuat

6 comments:

  1. Oli pasti boleh.Yakin dan kuatkan diri!xlama dah.tinggal beberapa jam saja lg.

    ReplyDelete
  2. awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat awak kuat

    ReplyDelete
  3. kak oli...tengah pregnant yer? wahhh, dah lama tak terjah cini...nway, congratz yer...

    tengah ganti puasa ker? rajin btul, walaupon tgh sarat pregnen yer. haiya, saya tak ganti2 lagi la...nak ganti pon malas sbb ada 30 hari...hmmm tak mampu...

    ReplyDelete
  4. ayu ibu aisya : tu laaa...kena kuatkan semangat...kalau tak mesti macam semalam...terbuka puasa...hehehhe
    saw : yes...saya kuat punya!
    dedek : tq tq...nanti bulan 8 ni saya pun tak boleh puasa...tu yang tahun ni punya kena ganti...kalau tak lagi banyak hari kena ganti...pengsan ooooo...

    ReplyDelete
  5. baby : jom...sama-sama puasa...ada teman!! heheheh

    ReplyDelete