Friday, March 18, 2011

Photobucket
dah 2 1/2 jam dia tidur lepas makan 2 mangkuk punya nasi banjir sup abc!!!!
tiba-tiba dunia jadi sangat senyap, sepi dan sunyi [serta gelap]!!!

*** Selimut kain perca [my grandmother yang jahit] yang macam ada magik...sejuk ajer...tak panas!!! sekarang my grandmother dah tak larat nak jahit selimut lagi!!! [lebih tepat lagi ialah dah tak ada orang nak kasi kain perca dan kat rumah uncle i tak ada mesin jahit...]

1 comment:

  1. oli biasa klu kain camtu buat selimut mmg bes,, sejuk jer,,, biasa tangan org lama ni mmg ada seni yg tersendiri,, kan,,kan,,kan.. syok tgk dia tdo,,

    ReplyDelete