Tuesday, March 29, 2011

Restoran Pak Ya lagiiiiii

alang-alang puasa ganti tak jadi...i pun buat entry menyesal dengan diri sendiri yang tak guna! panas sikit dah nak pengsan....

Seperti tajuk di atas, seminggu harus ada beberapa kali agenda angkut diri ke restoran Pak Ya. kalau tak makan sana, tapau balik rumah!!
alasan-alasannya seperti di bawah :
1. sebab dekat dengan rumah. [restoran pak ya kat kg pandan dalam]
2. sebab i nak makan chinese food. [antara makanan chinese muslim ter-sedap yang pernah i makan...kesimpulannya, sesuai dengan tekak i...kan Pak Ya kan!]
3. sebab i malas nak masak. [ini no komen! jangan pula pandai-pandai komen...i kick baru tau kot!]

Photobucket
ayam kong pau...menu wajid...favorite sawsomi!

Photobucket
telur foo yong...untuk sawbebe punya...

Photobucket
kangkung belacan! untuk semua orang punya...

Photobucket
untuk minuman...air suam ajer...makan kat 'rumah'...tak payah nak buat air manis-manis...minum air masak dah laaaa...hehehehhehehe

ini entry semangat untuk esok hari!!
esok i nak sawsomi belanja i makan kat Restoran Pak Ya...
i nak berbuka dengan butter prawn!!

3 comments:

  1. kak kin dari sehari ke sehari nak cuba asyik gagal jer, mmg harus pegi nie...

    ReplyDelete
  2. macam sedap la ayam kong pau tu.......nampak menyelerakan...

    ReplyDelete
  3. jamie : sedap...sumpah sedap...

    ReplyDelete