Friday, April 22, 2011

jahatnya itu cicak

lepas isyak, sawbebe layan wall-e seorang diri kat hall...i pula dah kuak lentang kat atas katil....

Tiba-tiba terdengar sawbebe jerit [pastu senyap], i pun tunggu dia masuk bilik...tapi tak masuk-masuk juga...i pun buat bajet yang dia jerit pasal wall-e tu...

Pastu tiba-tiba kedengaran tangisan dia macam jatuh...aaaa...sudah! kat hall, nampak dia duduk atas kerusi kecil dengan kaki angkat atas kerusi kecik tu...air mata dan hingus 4 lorong...[i ingat dia terharu tengok wall-e...hahahahaha]...

媽咪,救蘇菲!有cicak 跑出來!
[mummy, selamatkan sufei! ada cicak keluar]

hahahahahha [ketawa dulu], pastu sempat takutkan sawbebe yang cicak tu keluar nak kiss bibir dia [sawbebe suka buat bibir merajuk]

i rasa cicak tu pun lari macam tak cukup kaki apabila terserempak dengan sawbebe yang disangkakan pada masa tu hall tak ada orang!!! kesian kat cicak tu, baru nak keluar bersiar-siar dah kena patah balik....hehehehhehe

Photobucket
kasihan sama ini budak yang terperanjat dengan cicak yang nak berjalan-jalan kat rumah...

2 comments: