Sunday, June 26, 2011

omg!

omg!
saya tak tau nak mandikan baby Ilyas!
pegang macam ni tak betul,
pegang macam tu pun tak betul...
last-last 'rendam' baby Ilyas dalam air,
pastu angkat!
janji badan basah! maka dikira mandi lor!
tiba-tiba tabik spring kat my part timer 'bibik'!

omg! omg!
hari ni part timer bibik saya cuti,
saya tak ada benda nak makan,
maka saya makan nasi KFC berlauk ayam KFC!

omg! omg! omg!
sangat sangat sangat sangat mengugat keimanan i
bila tengok air gas mountain dew
ugut sawsomi bagi saya minum 2 teguk,
kalau tak saya akan curi-curi minum air sejuk satu botol dalam peti ais!

5 comments:

  1. alamak..berdebar pulak nak ada anak kecik lagi mcm nu.takut tak reti mandi baby dan pegang baby lagi sekali..kena beranak tiap2 tahun laa kalo mau jadi expert kan.hehehe

    ReplyDelete
  2. u sangat kelakar lorr oli
    lama sangat yerk takde baby sampai lupa skill nak mandikan baby
    ok ler tu...baby bukan kotor sangat pun nak kena sental2 kan..he he he

    ReplyDelete
  3. tahniah oli..takecare & selamat berpantang ye

    ReplyDelete
  4. oli..oli...sgguh menggelikan hati. Baby Ilyas pun sgt kiut..selamat berpantang Oli. sy pun nnti kena pantang sdr and mandi anak sdr nanti, so mcm mana kalau tak ingat? u kan da bagi 'tips' hehe..

    ReplyDelete
  5. @eliss mie : memang alamak!! itu idea yang bagus...tapi bila fikir balik sakit bersalin...i tarik diri lor...

    @zana : sangat lama dah tak mandi baby...tu yang agak ketakutan nak mandikan!!! hehehehhe

    @kakty : thx

    @ mila : macam zana cakap lor, baby bukannya kotor pun...so basuh punggung dia dan rendam kasi badan basah dah!! hehehehhe

    ReplyDelete