Monday, June 20, 2011

secara jujurnya saya mengakui,
saya tak dapat nak membahagikan 'masa' dan 'kasih sayang' dengan adil dan saksama...
[diri sendiri pun tak terurus, macam mana nak urus orang lain lagi...]

sawbebe boleh dikatakan 100% diserahkan kepada penjagaan 'bibik'
[saya hanya guna mulut untuk 'jaga' sawbebe saja]

Photobucket
kesiannya tengok budak seorang ni yang terpaksa melayan diri sendiri...

Photobucket
ni tulis ke 'melukis'?

3 comments:

  1. huruf 'i' yang amat subur 'rambutnya'.
    'rambutnya' semakin hari semakin 'kembang'.
    dia bagus.
    tinggi imaginasinya.
    tinggi sungguh.
    atau itu gambar 'tauge'?

    ReplyDelete
  2. pelan2 oli
    insya allah ok

    tulisan bebe lagi nampak bentuk dari tulisan batrice lorrr......

    ReplyDelete
  3. mula2 dapat adik mmg mcm ne..anak i pun mcm ne dulu.. buat peel je.. stress rasa tau

    ReplyDelete