Tuesday, July 26, 2011

jatuh baby cot

sawbebe main kat baby kot,
tiba-tiba terdengar macam nangka jatuh...
tengok dia dah meniarap atas lantai...
menangis sampai tak terkeluar suara...
terus dukung dan jerit sebab hancur hati saya tengok dahi dia dah lebam dan benjol
tapi sempat panggggg punggung dia sekali sebab terlalu geram. saya dah suruh dia jangan main, tapi degil juga nak main...

Photobucket
tengah tuam dengan ice pack...

Photobucket
naik sebiji banglo kat dahi

kena monitor 24jam dari sekarang...harap-harap tak ada apa-apa laaaa....haizzzzzz....

2 comments:

  1. Siannya sawbebe.Besar gak benjol dia tuh.Harap2 xde apa2lah.Sawbebe budak yang kuat.Ni mesti kes nak tgk adik ni kan?

    ReplyDelete
  2. haish, hope takde ape2. Asrul pun camtu jugak...slalu pesan jgn main, still nak.

    ReplyDelete