Saturday, July 16, 2011

pasal susu

breast-feeding telah menjadi satu trend...saya tak mau ketinggalan 'tren' juga maaaa...[nak ikut naik 'tren' juga]...tak boleh nak bayangkan kalau naik tren yang sesak dengan orang, tiba-tiba ilyas melalak nak susu, macam mana saya mau selak baju di hadapan penumpang yang duduk @ berdiri di depan yang betul betul face-to-face dengan saya tu...bagaimana pula nak tak pedulikan orang yang berada di kiri kanan...[saya ada perasan, semakin saya takut 'terdedah', lagi banyak yang 'terdedah'...omg!!!]

lepas bersalin sampai 30 June, susu boleh dikatakan 'agak banyak'...
tapi masuk Julai ajer, kuantitinya mula merosot...faktor yang dikenali pasti ialah saya stress...sangat sangat stress...stress dengan diri sendiri, stress dengan sawsomi, stress dengan sawbebe, stress dengan ilyas...stress dengan tomyam...stress dengan kopi o ais...stress dengan anak jiran sebelah rumah...kesimpulannya saya macam mau tendang semua orang!!!


Photobucket
rasanya saya kena kurangkan perasaan yang asyik nak tendang orang ajer...

apa-apa pun, saya tetap rasa happy laaa dapat BF ilyas sampai hari ni [1 bulan 1 minggu]...tepuk tangan untuk diri sendiri...dan terima kasih sha yang sudi datang bagi motivasi dan share ilmu BF dengan saya...banyak benda yang dia ajar saya...TQVM sha!!

No comments:

Post a Comment