Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri

Selamat hari raya, maaf zahir batin dan happy holiday!!!

Photobucket
huh! macam nak pindah rumah kan?
nak buat macam mana, toto bawa sampai 5 helai, bantal 4 biji[tidak termasuk bantal busuk masing-masing]...selimut lagi...
pakai sendiri punya baru kebersihan terjamin!!


Photobucket
Makanan kering untuk 2-3 hari kat kampung...nak buat macam mana, tradisi diorang pagi petang malam dok makan nasi impit ajer, 2-3 hari pun dok makan nasi impit lagi...saya tak suka style makan macam tu, maka saya kena bawa makanan sendiri untuk mengelakkan kebuluran [biar diorang terliur tengok makanan saya]

2 comments:

  1. hahaha and I thought I was bad....I memang tak tahan bab nasi impit tuh...

    ada geng!

    Safe journey oli!! selamat hari raya to you and family too!!

    ReplyDelete
  2. kan kan kan!!!
    i betul betul beh tahan...
    nasib baik tahun ni ada 'chef' masak macam-macam...maybe he also beh tahan kot...hehehehe

    ReplyDelete