Thursday, September 15, 2011

smurfs-ING day

Ahad lepas, bawa sawbebe pergi tengok movie smurfs kat tempat kerja sawsomi kat seremban 2...[sebenarnya saya yang teringin sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat sangat nak tengok movie ni]

disebabkan terlalu senang, maka pun cari pasal dengan sawbebe...dah lama tak paksa sawbebe ambik gambar...nak ambik macam mana? sekarang ni kalau dia nampak saya keluarkan kamera ataupun hp, dialah orang pertama yang menghilangkan diri...lagi sakit hati kalau dia tutup muka dia tak mau bergambar...maka mangsa saya sekarang ialah Ilyas lor yang masih belum tahu nak memberontak!!!

sebelum bermovie, ugut dia posing depan camera dulu...
Photobucket
enjin baru start, posing yang light-light dulu...

Photobucket
enjin dah mula panas, posing ala-ala model pula...

Photobucket
enjin dah panas...terus posing ala-ala king kong...


Photobucket
anak biasa-biasa ajer...mak yang terlebih excited...

Photobucket
sembunyi kat belakang menyusukan ilyas...masih tercari-cari keberanian....

mana Ilyas?
Photobucket
Cak! saya di sini!!!!

1 comment:

  1. sawbebe nyer baju very nice lah...:)
    wah ilyas dah start tau posing :)

    best tak movie tuh? tpk nk bwk AIRs pegi...dia suke sgt tgk CARs aritu.

    ReplyDelete