Tuesday, October 18, 2011

hp saya yang kena ikat dengan getah HILANG!
cari kat office tak jumpa,
cari kat kereta tak jumpa...
call...tutt tutt...tutt tutt...[tak ada orang angkat]
call lagi...the number u have called is not bla bla bla...
sudah!!!
mesti dah tercicir hp saya!!!
mesti orang yang kutip hp tu matikan hp!!

omg!!
how dengan gambar-gambar dalam hp tu?
[nasib baik 2 minggu lepas dah cuci habis kesemuannya gambar dalam hp tu...]
[2 kali nasib baik tak ambik gambar yang tak senonoh!!!]
hp buruk, tapi gambar mahal oooo...
semua gambar ilyas dari bb sampai sekarang dalam tu...

nak hantar macam-macam mesej...
nak bagi ganjaran wang laaa...
nak ugut dia dengan dah report police dan dapat trace dia laaaa...

tiba-tiba hp yang satu lagi dapat missed call dari hp yang hilang tu!!
ohya, saya ada 2 biji hp...satu postpaid [sawsomi bayarkan], satu prepaid [hanya top up bila top up RM10 dan dapat ganjaran RM10...dan semalam saya baru top up RM10...omg!!! mesti happy gila orang yang kutip hp saya itu kerana ada credit RM20++.....oh! tidaaaaak]

apa lagi? cepat-cepat call balik, mana tau orang yang terkutip tu baik hati nak pulangkan balik....
bla bla bla
bla bla bla
bla bla bla
Hahahahahahahaha...
Orang tu cikgu sawbebe!
rupa-rupanya,pagi tadi lepas saya ambik gambar kereta,
saya tersumbat hp dalam beg sekolah sawbebe!!
patutlah saya cari tak jumpa kat beg kerja saya!
aiyoyoyoyoyo
[nasib baik tak hantar sms nak bagi wang ganjaran...kalau tak cikgu berdiri depan pintu nak minta wang!!]

***mesti sawbebe menari dalam kelas time ringtone hp bunyi!!

No comments:

Post a Comment