Friday, October 21, 2011

i heart kurma

rasanya kurma telah bertindak balas dalam badan saya...syukur...syukur syukur sangat...harap pencapaian sedemikian diteruskan!!!
Photobucket
** sudah berkotak-kotak punya kurma safina masuk dalam perut ok!!!



***dulu saya tak makan kurma, sekarang saya telah jatuh cinta dengan ke-manis-an kurma!! dan saya percaya kasih sayang boleh dipupuk!!!


**** saya lupa nak blogkan kejadian saya pergi beli motileum kat klinik...doctor lelaki tu tak bagi saya beli, dia nak saya jumpa dengan dia juga...then masuk dalam dok bertengkar kat dalam...dia tanya macam mana saya tau ubat ni ubat tambah susu? bila saya cakap kawan internet saya bagitau...dia tanya pula kawan saya ni siapa? saya cakap mereka ibu-ibu yang menyusu...pastu dia tanya saya pandai internet ke? saya cakap saya pandai...dia cakap dia doctor bersalin kat hospital...pastu dia tanya saya kerja apa? saya cakap saya kerja translator komik...pastu dia cakap otak saya pun macam komik...terus saya naik hantu...terus saya tengking doctor tu...ada 10 minit juga kami dok bertengkar dalam tu...saya macam dah nak hempas kerusi dan meja dia...kemudian dia search internet nama ubat motileum tu...kemudian dengan perlahan-lahan dan nada suara yang rendah...'saya dah cari kat internet, ubat ni memang boleh tambah susu...saya boleh jual ubat ni untuk awak...awak nak berapa biji...' huh!!! kan tadi saya dah cakap tadi! tapi doctor tak percaya dengan saya!! kalau ikutkan, saya sebiji pun tak mau beli, tapi disebabkan saya amat memerlunya sebab doctor klinik kat belakang tu cakap klinik dia dah habis ubat ni, dia suruh saya datang sini...saya nak 15 biji...terima kasih banyak-banyak sebab cakap otak saya macam komik!!!

mungkin disebabkan saya makan ubat tu dengan tak rela hati, maka ubat tu tak menyumbangkan apa-apa...huh!! saya benci itu doctor!!!! kalau boleh jangan jumpa lagi!! saya takut saya akan hilang kawalan dengan picit susu kat muka dia!!! [tulis dengan penuh emosi]

1 comment:

  1. Assalamualaikum... singgah membaca :)

    Mama Mya (watie)

    ReplyDelete