Thursday, October 6, 2011

serius,
saya sangat penat!
Dah tak mampu nak bertahan dan berjuang lagi...
lagi saya tengok peti ais orang lain, lagi saya nak naik gila [sebab peti ais saya dah kosong]

Photobucket
semalam pagi punya...dapat macam ni 'banyak'....sendiri pun rasa kagum dengan diri sendiri...

Photobucket
'makanan' ilyas untuk hari ni! semua tak sampai 2 oz [selalunya minum 3 oz]...cukup meh? haihhhhh...


susu saya hanya 'office hours'...
waktu lain, pam laaa sampai tercabut t3t3k pun tak akan dapat 0.01 oz...
so how?
how how how?

2 comments:

  1. salam,

    sila ke farmasi berdekatan dan beli 1 papan motileum.
    sila pam sambil baca buku macam Nieza... tidak stress...
    sila cari tempat selesa untuk mengepam...

    sekian bebelan saya.

    ReplyDelete
  2. cuba mkn vitamin shaklee...alfalfa....jika minat boleh emailkan ke saya...di zarith_zarudin@yahoo.com...saya bg id saya so u g beli...dpt murah...sbb saya pun full bf....

    ReplyDelete