Saturday, October 15, 2011

sister and brother

Photobucket
ilyas nak 'ambil' botol susu sawbebe...

Photobucket
sawbebe baik hati kasi adik dia 'hisap' bawah botol...


Photobucket
Tak puas hati sebab tak keluar susu...nak rebut sekali lagi...sawbebe jeling saja dengan ekor mata ' mengada-ngada betul awak ni'



Photobucket
nak minum susu pun tak senang sebab ilyas dok bising kat sebelah...sawbebe dah malas nak layan si ilyas, tengok kartun lagi best...

Photobucket
yang kecik punya belum putus asa...tak dapat botol susu, hisap tangan che che pun jadi laaaa...


Photobucket
che che tarik tangan, ilyas menangis kali ke-101 untuk hari tu...

No comments:

Post a Comment