Wednesday, November 2, 2011

bila sawsomi cuti dan saya terpaksa mengambil cuti tahunan saya

eh? lupa ingatan!!
saya tak boleh nak ingat dah ada buat cacatan pergi genting hinglands!!!
eh? eh? eh?
nak check balik malas!!!
lantak laaaa...
mood berblogging ni tengah mencanak naik...
ini semua gambar yang tak blur, diulangi sekali lagi gambar-gambar yang tak blur dari kamera dslr!!

Photobucket
motif ambik gambar ini adalah saya rasa polis itu sangat KACAK!!! hohohoho...serius sangat kacak!!! sawsomi tanya dia kat mana TOILET! huhuhuhuhu


Photobucket
topi sejuk ni agak besar bagi ilyas...tak apa laaa...janji kepala tak sejuk kan!!

Photobucket
ukur ketinggian!!! ada banyak lagi mainan indoor yang tak boleh main juga...cis!!! tak berbaloi!!

Photobucket
2 orang lelaki yang saya cinta...naik bulu roma ataupun rasa nak muntah? hohohoho

Photobucket
ada nampak saya tak? hehehehehe

Photobucket
sawbebe...

Photobucket
sawbebe lagi...

Photobucket
sawbebe lagi lagi...time ni dah start nak buat hal...


Photobucket
sawbebe dah tak sabar-sabar nak terjun masuk ke dalam pool, tapi diugut oleh saya untuk bergambar dulu...kalau tak nak bergambar, jooooooom baliiiik!


Photobucket
ilyas tengah mengambil udara segar sebelum bersedia masuk ke dalam pool...itu bibik yang jaga ilyas dan sawbebe...

Photobucket
sebelum turun, sawsomi nak beraksi dulu!!!


smile 1...


smile 2..

No comments:

Post a Comment