Friday, November 25, 2011

entry bosan

06:52am
Photobucket
diletak di atas tilam


06:58am
Photobucket
bergolek-golek-golek-golek ke lantai seolah-olah mau datang ke arah saya...maka saya pun melambai-lambai kat dia...lai lai didi lai [come come didi come]

tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
tik tok
masa pun berlalu..............


07:09am
Photobucket
masih lagi kat situ, tak berganjak langsung....saya sudah tunggu sampai layu di sini, dia masih di sana...nasib baik dia bukan bf saya, kalau tak mesti saya dah merajuk 800 kali...*** adakah patut pagi ni saya sapu lip gloss, kakak cakap dengan ilyas, mummy nak pergi cari bf baru, sebab selalunya saya tak ada sapu pun, hari ini gatai sikit nak sapu maka saya dicop mummy yang gatai, nak pi cari bf baru...ita, nanti saya bagi tau abang[sawsomi]!! awak siap laaaaa...


Photobucket
minta simpati untuk didukung...tengok kening 'sedih' dia, saya tak sampai hati tak nak angkat dia...haihhhh...

### saya perasan (mungkin baby lain pun macam tu laaaaaa) bila dah lama dia menangis tapi masih tak ada orang angkat dia, dia akan buat-buat batuk...batuk yang penuh dengan kepura-puraan dan kepalsuan (kita kan mak, kita tau laaa apa niat busuk mereka)...bila angkat dia, batuk pun sembuh...eh? ke memang diaorang (baby) menangis sampai batuk-batuk, batuk-batuk pastu muntah? Bab muntah ni akan automatik teringat makcik rehan kat Taman Bayu Permai...indeks sawbebe menangis sampai batuk sampai muntah adalah 0.0000000001%...sebab tak sempat lagi nak sampai tahap batuk, mak dia sudah naik hantu....[eh,kan tengah cakap ilyas, apasal boleh tercakap sawbebe pula?]

No comments:

Post a Comment