Thursday, November 24, 2011

modal untuk update blog

dah 2 hari kekurangan modal nak blog...


[Pengenalan] sempena dengan Hari McDonald [ohya, kami yang mengiktirafkan] ...Hari McD jatuh pada hari khamis...setiap hari khamis toy McD dilancarkan, maka kami orang terkaya di dunia ni patut serbu McD...pastu pantau komen orang kat fb yang tak dapat kumpul toy itu...itulah kegembiraan kami....kami itu adalah saya dan norrimie abdul aziz.

Toy untuk kali ini ialah PUSS in BOOTS...2 toy telah dikeluarkan iaitu kitty Softpaws n Tic Tac Claw...

Photobucket
cashier yang macam cilakak...muka make up macam nak tunang, tapi cara dia serve kami macam baru putus tunang...saya tak berani dok lama-lama kat situ, saya takut saya boleh terperli dia...


Photobucket
budak cuti sekolah yang bosan di rumah...saya hantar lunch kasi dia, terus dia melekat kat punggung saya nak ikut...


Photobucket
baju masa dia umur 2 tahun, masih muat...

No comments:

Post a Comment