Friday, November 4, 2011

ruangan kasi mak bapak syiok

dah sebulan lebih kot 'karya-karya' pelajar-pelajar di tampal di papan ni...tapi saya tak pernah memberi perhatian pun...
Photobucket

Tiba-tiba hari ni saya tertengok papan ni...sangat sangat berterima kasih kepada hujan pagi ni...


Photobucket
eh ada 'karya' sawbebe laaaa...i tell u, serius bukan senang nak tulis 8, ok!!
saya ajar sampai muntah darah sampai putus asa...tunggang terbalik ke, nak tulis jadi angka lain pun tak kisah dah...janji homework yang cikgu bagi tu SIAP!!! janji tak kena pukul dengan cikgu dah!!!

syiok tak?
mestilah syiok!!!


Photobucket
sangat cantik tulisan cina ni!!! ini bukan sawbebe yang tulis, tapi budak melayu yang tulis...kagum betul! lagi kagum gigi dan bibir dia yang colourful itu!!


***dalam ingatan saya macam saya tak pernah buat homework kat rumah tau...sementara tunggu bas sekolah, semua orang berlumba-lumba siapkan homework kat sekolah supaya balik rumah boleh main sampai pengsan...dulu mak bapak saya tak pernah ajar saya buat homework pun!!! mak bapak buta huruf, nak ajar macam mana...jadi saya dan adik-adik langsung tak ada tekanan dari mak bapak...mak bapak saya cuma cakap : nak jadi ulat atau nak jadi orang, sendiri pilih? so sendiri kena 'pandai-pandai' laaaa....## pandai-pandai tiru homework pelajar yang selalu dapat no.1 dan no.2...

No comments:

Post a Comment