Saturday, December 17, 2011

masih dalam kejutan

ilyas jatuh katil walaupun telah bina tembok bantal di sekeling katil...
Photobucket


yang saya pelik dan tak faham, kenapa dia boleh 'terbang' begitu jauh untuk landing dalam keadaan yang tidak ke-logik-an...
Photobucket



saya percaya setiap bayi ada pelindung yang melindungi mereka....

dah tiba masanya untuk buka katil...keselamatan sejagat!

4 comments:

  1. sama la macam anak sedara fad hari tuh jatuh katil jugak. cepat2 bawak pegi hospital doktor x-ray Alhamdulillah takde apa2.

    ReplyDelete
  2. alalala menangis teresak2 dia...betul tu kalau buka katil lebih selamat.

    ReplyDelete
  3. salam,


    ala HERO ma! jatuh katil perkara biasa. asalkan diatidak muntah selepas jatuh, tidak menangis sepanjang malam, OK jer tu!
    Eiman byk kali dah terjun tiruk dari katil, sofa, kereta... tapi lepas ni kalau dia bodo skit, kena ketuk kepala saya sendiri la sbb tak jaga anak elok-elok :P

    ReplyDelete
  4. @fad : risaukan budak-budak jatuh kan!!!
    @shaliza : tu laaaa menangis sekejap tapi dengan penuh emosi...
    @nurul aznil : hahahahaha...saya pun kena ketuk kepala sendiri kalau anak-anak jadi kurang cerdik...huhuhuhu

    ReplyDelete